Blog

2020-03-29

Alergia a konserwanty i inne „ulepszacze” żywności

Alergia a konserwanty i inne „ulepszacze” żywności
Do żywności dodawane są  różne substancje poprawiające smak, zapach, kolor oraz konserwanty, które mają zadanie przedłużyć termin ważności produktu. Sztuczne dodatki to coś, czego świadomie należy unikać dbając o zdrowie swoje i rodziny. I choć w produktach występują w niewielkich ilościach, mogą wywołać reakcje niepożądane, a nawet alergie. Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
2020-03-26

1) Cykl o odporności - Zdrowy i regenerujący sen (cz.1)

1) Cykl o odporności - Zdrowy i regenerujący sen (cz.1)

Sen jest niezmiernie ważny dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Pozwala na psychiczną i fizyczną regenerację po całodziennej aktywności, a także wpływa na naszą odporność.  Jak sprawić aby jakość snu była lepsza? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.


2020-03-23

10 sposobów na dobrą odporność

10 sposobów na dobrą odporność

Warto dowiedzieć się, jak prostymi sposobami wzmocnić nasz układ immunologiczny, zmniejszyć prawdopodobieństwo złapania infekcji lub skrócić czas chorowania. Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.

2020-03-18

Magnez i potas – kiedy warto je suplementować?

Magnez i potas – kiedy warto je suplementować?
Magnes i potas - jakie są ich właściwości? Jakie są źródła tych pierwiastkow? Takie informacje prezentujemy w najnowszym wpisie!
2020-03-16

Wapń w diecie dzieci – przepis na mocne kości w dorosłości

Wapń w diecie dzieci – przepis na mocne kości w dorosłości
Kości chronią nasze narządy wewnętrzne przed uszkodzeniem, a w ich szpiku tworzą się komórki krwi. Dzięki nim nasze ciała mogą się poruszać.  Zbudowane są z wapnia, który w organizmie pełni jeszcze szereg innych ważnych funkcji. Gdy w diecie występuje go za mało, organizm czerpie niezbędny wapń z kości, osłabiając je, by móc wykonać swoje pozostałe zadania. Badania (2016r.) Instytutu Matki i Dziecka z Warszawy wskazały, że 42% dzieci po 1. roku życia otrzymuje zbyt małą ilość tego minerału w pożywieniu. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o roli wapnia w diecie dzieci, zapraszamy do zapoznania się z artykułem.

2020-03-09

Co warto wiedzieć o witaminie B12?

Co warto wiedzieć o witaminie B12?
Jezeli chesz dowiedzieć się jakie funkcje spełnia witamina B12 w naszym organizmie, jakie są objawy zbyt małej podaży tej witaminy w diecie, a także kto jest najbardziej narażony na jej niedobór, zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
2020-03-02

Czy witamina B6 ma wpływ na wchłanialność magnezu?

Czy witamina B6 ma wpływ na wchłanialność magnezu?
Życie w stresie, wysiłek fizyczny i umysłowy czy niezbilansowana dieta często mogą być przyczynami niedoborów magnezu. Niestety jest to pierwiastek, który ciężko się przyswaja. Czy istnieją sposoby na zwiększenie wchłanialnosci magnezu? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel