Blog

2020-04-30

2) Cykl o odporności - Jak zachować aktywność bez wychodzenia z domu (cz.3)

2) Cykl o odporności - Jak zachować aktywność bez wychodzenia z domu (cz.3)
Byłaś lub byłeś stałym bywalcem siłowni a teraz martwisz się, że utracisz efekt swojej ciężkiej pracy? Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak sprawić aby siłowy trening w domu był efektywny, serdecznie zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
2020-04-26

Jak obróbka termiczna wpływa na zawartość składników odżywczych w żywności?

Jak obróbka termiczna wpływa na zawartość składników odżywczych w żywności?
Poddawanie żywności obróbce cieplnej wpływa negatywnie na zawartość składników odżywczych. Co zrobić, jakie techniki kulinarne stosować aby zachować jak najwięcej składników mineralnych i witamin? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
2020-04-23

2) Cykl o odporności - Jak zachować aktywność bez wychodzenia z domu (cz.2)

2) Cykl o odporności - Jak zachować aktywność bez wychodzenia z domu (cz.2)
Aktywność fizyczna to jeden z podstawowych filarów naszej dobrej odporności. Jak możemy ćwiczyć podczas naszej domowej izolacji? Jeżeli chcesz zainspirować się naszymi pomysłami, zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
2020-04-20

Źródła wapnia w zdrowej, zróżnicowanej diecie

Źródła wapnia w zdrowej, zróżnicowanej diecie
Wapń jest niezbędnym minerałem, który wpływa na wiele kluczowych procesów w naszym ciele. W jaki sposób należy skomponować dietę, jakie produkty do niej wprowadzić aby dostarczyć prawidłową ilość wapnia dla naszego organizmu? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
2020-04-16

2) Cykl o odporności - Jak zachować aktywność bez wychodzenia z domu? (cz.1)

2) Cykl o odporności - Jak zachować aktywność bez wychodzenia z domu? (cz.1)
Dbanie o ruch i wysiłek fizyczny jest nieodłącznym elementem zdrowego stylu życia. Niestety, w czasie kryzysu nasze możliwości korzystania z wielu miejsc, gdzie do tej pory trenowaliśmy, zostały mocno ograniczone. Jak zachować aktywność fizyczną bez wychodzenia z domu? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
2020-04-13

Zdrowe odżywianie: rzodkiewka

Zdrowe odżywianie: rzodkiewka
Wiosną rzodkiewka częściej gości na naszych stołach. Jeżeli chcesz dowiedzieć się jakie witaminy i minerały dostarczasz spożywając ją, a także w jaki jeszcze sposób możesz ją przyrządzić, zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
2020-04-09

1) Cykl o odporności - Zdrowy i regenerujący sen (cz.3)

1) Cykl o odporności - Zdrowy i regenerujący sen (cz.3)
Sen ma bardzo ważne znaczenie dla funkcjonowania całego organizmu. Brak odpowiedniego snu to nie tylko osłabienie naszego układu odpornościowego, ale również większe ryzyko otyłości i nadwagi. Jeżeli chcesz wspomóc swój organizm w odpowiedniej regeneracji ciała i umysłu oraz poprawić jakość swojego snu, zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
2020-04-06

Częste mycie i dezynfekcja rąk a stan skóry

Częste mycie i dezynfekcja rąk a stan skóry

Mycie rąk to podstawowa zasada pomagająca spowolnić rozprzestrzenianie się chorób zakaźnych, ale nawet dla osoby ze zdrową skórą dłoni może zakończyć się wysuszeniem i pękaniem skóry. Jak zapobiec podrażnieniom i uszkodzeniom naskórka, jak poprawić kondycję swojej skóry? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.

2020-04-02

1) Cykl o odporności - Zdrowy i regenerujący sen (cz.2)

1) Cykl o odporności - Zdrowy i regenerujący sen (cz.2)
Sen jest niezmiernie ważny dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Pozwala na psychiczną i fizyczną regenerację po całodziennej aktywności.  Jak sprawić aby jakość snu była jeszcze lepsza? Zapraszamy na drugą część artykułu o zdrowym i regenerującym śnie.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel