Zdrowe odżywianie

2020-03-16

Wapń w diecie dzieci – przepis na mocne kości w dorosłości

Wapń w diecie dzieci – przepis na mocne kości w dorosłości
Kości chronią nasze narządy wewnętrzne przed uszkodzeniem, a w ich szpiku tworzą się komórki krwi. Dzięki nim nasze ciała mogą się poruszać.  Zbudowane są z wapnia, który w organizmie pełni jeszcze szereg innych ważnych funkcji. Gdy w diecie występuje go za mało, organizm czerpie niezbędny wapń z kości, osłabiając je, by móc wykonać swoje pozostałe zadania. Badania (2016r.) Instytutu Matki i Dziecka z Warszawy wskazały, że 42% dzieci po 1. roku życia otrzymuje zbyt małą ilość tego minerału w pożywieniu. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o roli wapnia w diecie dzieci, zapraszamy do zapoznania się z artykułem.

2020-03-09

Co warto wiedzieć o witaminie B12?

Co warto wiedzieć o witaminie B12?
Jezeli chesz dowiedzieć się jakie funkcje spełnia witamina B12 w naszym organizmie, jakie są objawy zbyt małej podaży tej witaminy w diecie, a także kto jest najbardziej narażony na jej niedobór, zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
2020-03-02

Czy witamina B6 ma wpływ na wchłanialność magnezu?

Czy witamina B6 ma wpływ na wchłanialność magnezu?
Życie w stresie, wysiłek fizyczny i umysłowy czy niezbilansowana dieta często mogą być przyczynami niedoborów magnezu. Niestety jest to pierwiastek, który ciężko się przyswaja. Czy istnieją sposoby na zwiększenie wchłanialnosci magnezu? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
2020-02-10

Rola warzyw w diecie

Rola warzyw w diecie
Zdrowa dieta powinna się opierać na dużej ilości warzyw i owoców. Witaminy i minerały dostarczamy głównie z pożywienia w szczególności z warzyw, a braki uzupełniamy odpowiednią suplementacją.  Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak jedzenie warzyw pływa na nasz organizm, zachęcamy do zapoznania się z artykułem.

2020-01-13

Dieta podczas sesji zimowej - minerały na poprawę koncentracji

Dieta podczas sesji zimowej - minerały na poprawę koncentracji

Zaczyna się gorący okres w życiu każdego studenta, czyli zimowa sesja egzaminacyjna. Nasze samopoczucie, koncentracja i szybkie przyswajanie nowych informacji jest zależne od składników mineralnych, które dostarczamy razem z dietą. Jak pomóc swojemu organizmowi przy wzmożonym wysiłku intelektualnym? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.

2019-12-16

Woda – źródło zdrowia

Woda – źródło zdrowia

Bez wody nie ma życia, potrzebujemy jej żeby normalnie funkcjonować.

Ile wody należy wypijać? Jak duży wpływ ma na nasze zdrowie? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem, który w przystępny sposób przybliży temat wody w naszej codziennej diecie.

2019-11-29

Prawidłowe nawodnienie dzieci

Prawidłowe nawodnienie dzieci
Rodzice chcą dla swoich dzieci jak najlepiej. Woda, sok a może mleko junior? Z artykułu dowiesz się jak prawidłowo nawodnić pociechę, jak ugasić jego pragnienie zdrowo i zgodnie z aktualnymi zaleceniami.
  • 1
  • 2
  • 3
  • Następna strona
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel