Blog

2020-05-18

Zdrowe odżywianie: szczypiorek

Zdrowe odżywianie: szczypiorek
Nastał sezon na świeży szczypiorek. Jeżeli chcesz dowiedzieć się jakie witaminy i minerały dostarczasz spożywając go, a także w jaki jeszcze sposób możesz włączyć go do diety, zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
2020-05-14

3) Cykl o odporności - Zrezygnuj z używek – alkohol (cz.2)

3) Cykl o odporności - Zrezygnuj z używek – alkohol (cz.2)
Niektórzy mówią o tym, że alkohol "odkaża" od środka. Badania naukowe jednak sugerują inaczej - picie alkoholu obniża sprawność naszego systemu immunologicznego i zwiększa ryzyko chorób. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
2020-05-11

Uzupełnianie potasu podczas ciąży

Uzupełnianie potasu podczas ciąży
Potas jest bardzo ważnym minerałem, a podczas ciąży bardzo często grozi nam jego niedobór. W jaki sposób zdrowo i bezpiecznie uzupełnić jego braki? W jaki sposób przygotować koktajl potasowy? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
2020-05-06

3) Cykl o odporności - Zrezygnuj z używek – cukier (cz.1)

3) Cykl o odporności - Zrezygnuj z używek – cukier (cz.1)
Żywność wysoko przetworzona zawiera duże ilości cukru i syropu glukozowo - fruktozowego. Jeżeli chcesz dowiedzieć się w jaki sposób cukier wpływa negatywnie na odporność i dlaczego jak najszybciej należy go odstawić, zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
2020-05-04

Owoce w diecie odchudzającej

Owoce w diecie odchudzającej
Owoce są zdrowe i smaczne, pełne witamin i cennych minerałów. Zawieraja również cukry. Czy podczas diety odchudzającej nalezy z nich zrezygnować? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
2020-04-30

2) Cykl o odporności - Jak zachować aktywność bez wychodzenia z domu (cz.3)

2) Cykl o odporności - Jak zachować aktywność bez wychodzenia z domu (cz.3)
Byłaś lub byłeś stałym bywalcem siłowni a teraz martwisz się, że utracisz efekt swojej ciężkiej pracy? Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak sprawić aby siłowy trening w domu był efektywny, serdecznie zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
2020-04-26

Jak obróbka termiczna wpływa na zawartość składników odżywczych w żywności?

Jak obróbka termiczna wpływa na zawartość składników odżywczych w żywności?
Poddawanie żywności obróbce cieplnej wpływa negatywnie na zawartość składników odżywczych. Co zrobić, jakie techniki kulinarne stosować aby zachować jak najwięcej składników mineralnych i witamin? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
2020-04-23

2) Cykl o odporności - Jak zachować aktywność bez wychodzenia z domu (cz.2)

2) Cykl o odporności - Jak zachować aktywność bez wychodzenia z domu (cz.2)
Aktywność fizyczna to jeden z podstawowych filarów naszej dobrej odporności. Jak możemy ćwiczyć podczas naszej domowej izolacji? Jeżeli chcesz zainspirować się naszymi pomysłami, zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
2020-04-20

Źródła wapnia w zdrowej, zróżnicowanej diecie

Źródła wapnia w zdrowej, zróżnicowanej diecie
Wapń jest niezbędnym minerałem, który wpływa na wiele kluczowych procesów w naszym ciele. W jaki sposób należy skomponować dietę, jakie produkty do niej wprowadzić aby dostarczyć prawidłową ilość wapnia dla naszego organizmu? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel